29 Ocak 2015 Perşembe

NARS Superorgasm Aydınlatıcı


    Tutkunu olduğum makyaj malzemelerimin en gözdesi nedir diye sorsalar sanırım 2 cevap verirdim. Aydınlatıcılarım ve kapatıcılarım. Başka hiçbirşeyim olmasa da bunlarsız yapamam. Işıldamak ve kusurları kapatmak benim için önemli. Kaş - göz mesele değil kirpik, allık, fondöten olmasa da olur. Ama hafif bir ışıltı ve tedavimden kalan ufak tefek lekeler ile iş-çocuk-ev-okul dörtlüsünün bende bıraktığı gözaltlarım için kapatıcılarım vazgeçilmezim oldular.

    İşte bu da o vazgeçilmezlerimden biri... 



   Kozmetikte belli markalara takıntım yoktur fakat gelin görün ki kalite deyince de ortaya çıkan bazı gerçekler var ki görmezden gelemiyorum. Gözüm kapalı güvendiğim hemen hemen her ürününde başarılı ( benim cildimde ) belli başlı markaların başında Nars geliyor. İşte bu da o başarılı ürünlerin başında geliyor...

   Superorgasm illuminator ... Daha doğrusu Nars'ın tüm aydınlatıcıları...

   Çok fazla seyahat eden ya da sabahları makyaj için kısıtlı vakti olan biri değilim. Bu sebeple pratik ürünlere çok fazla ihtiyacım yok. Sabahları uzun uzun makyaj yaparım. Gittiğim her yere de koca bir kozmetik çantası götürmekten erinmem. Fakat bu ürün ciddi bir kurtarıcı ister aydınlatıcı ister allık olarak kullanın ister de fondöten ya da nemlendiriciye az miktarda karıştırarak cildinizde sağlıklı bir görünüm elde edin. Bu sebeple oldukça fonksiyonel :) Ben genellikle elmacık kemiklerinin üstüne, ya da pigment açısından zayıf allıklarımın altına kullanıyorum. Çok az miktar da nemlendirici ile karıştırdığımda kapatıcı ile düzelttiğim renk eşitsizliklerimin üstüne sürüyorum ve glowy denilen ışıltılı bir cilt elde ediyorum.
  
   Fakat tekrar hatırlatmakta fayda var nemlendirici ya da su bazlı hafif fondötene (MAC Face&Body benzeri) karıştırılacaksa bir mercimek tanesi yeterli daha fazlası zaten renkli olan ürünle birleşince kötü gözüküyor (tecrübe ile sabit :)  ).



   Ürün dışardan bakıldığında oldukça pembe-şeftali ve simli gözükebilir fakat kesinlikle öyle değil. Cilde uygulandığında belli belirsiz, ıslak bir ışıltı veriyor ki ben de işte buna bayılıyorum. Üstüne uygulanan çok uçuk bir allık ile hem kalıcı hem de harika sağlıklı bir görünüm veriyor. Fakat bu tarz bir likit aydınlatıcıyı daha rahat kullanmak isterseniz copacabana rengini tercih edebilirsiniz.


   Ürün kullan kullan bitmez cinsten :) 30 ml fakat minicik bir damla bile yeterli geldiğinden bozulmadan bitirebilmek mümkün gözükmüyor. Ambalaj açısından da oldukça hijyenik ve ne kadar almak isterseniz o kadar çıkıyor. Yani ürün israfı olmuyor.



   Nars ürünlerini kendi mağazalarından, Sephora'lardan ya da online olarak Makyaj Trendi sitesinden temin edebilirsiniz.

Ürünün şuanki fiyatı 95 TL.

Evet azcık tuzlu kabul ediyorum fakat hakkını sonuna kadar veren bir ürün. 

Herkese Mutlu Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder