28 Ocak 2015 Çarşamba

BH Cosmetics 6 Colour Palettes Contour & Blush

   Hafta ortasından herkese merhaba :)
   Uzun zaman oldu bloğuma zaman ayırmayalı daha çok İnstagram hesabımdan (Takip etmek için tık tık) paylaşım yapıyordum. Hem derslerim hem iş hem de oğlumla uğraşmaktan telefonla paylaşım yapmak daha kolay geliyordu sanırım. Birkaç gündür sayfamda değişiklikler yapıp vakit buldukça yazı girmeye karar verdim.
   Bugün bahsetmek istediğim ürün BH Cosmetics kontur ve allık paleti. Kontur yapmayı çok seviyorum ve bunun için değişik ürünler denemeye çalışıyorum. Özellikle içinde kızıllık ve turunculuk barındırmayan ürünler arayışındayım sürekli. Benim aradığım genelde hep soğuk ürünler , birçok markayı denedim fakat hala tam da aradığım ürünü bulamadım maalesef. Ama inadım inat bulacağım mutlaka :)

   Online alışverişi severgillerden olduğum için belli başlı sitelere çok güvenirim ve bugüne kadar da herhangi bir sıkıntı yaşamadım ne yurtiçinde ne de yurtdışında. İşte bu çok güvendiğim sitelerden biri de Jimoda . İnstagram hesabından BH ürünlerini getirdiklerini duyunca bu paleti denemek istedim ve her zamanki gibi güvenilir ve hızlı bir alışveriş sonucu ürün elime (çok sağlam bir paketleme ile) ulaştı.
   Gelelim ürüne.... Kahverengiyi görünce dedim tamam işte aradığımı buldum. Fakat pigmenti denemek için elimi sürdüğümde maalesef hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. Allıklardan yana çok bir ümidim ve beklentim yoktu zaten ama en azından kalıcılıktan yana ciddi bir beklenti içindeydim. Fakat kalıcılık konusunda da ne kadar zayıf olduğunu ilk kullanımda farkettim.
   Palet 1 kontur 3 allık ve 2 aydınlatıcıdan oluşuyor. ( Sol alt köşedeki uçuuuuk pembeyi - yada yavruağzı mı desem- allık olarak kullanmak pek mümkün değil sanırım onu da aydınlatıcıdan sayabiliriz)
   Kontur için kullanılan renk pigment ve kalıcılık açısından zayıf olsa da o hafif haliyle bile maalesef ne kadar dağıtırsam dağıtayım çamur gibi bir görüntü oluşturuyor. Değişik teknikler kullanarak birkaç kez daha denicem ama sonucun pek farklı olacağını sanmıyorum. Dediğim gibi allıklardan yana bir beklentim yoktu zaten bu sebeple swatclarını almadım. Belki altına krem bir ürün ile kalıcılıkları arttırılabilir.







   Sol üst taraftaki aydınlatıcı ile konturun renkleri ise aşağıdaki gibi....




   Kalıcılığını arttırmak için farklı teknikler deneyeceğim. Fakat Jimoda dan alışverişime devam edeceğim kesin. Akrilik organizer arıyorsanız siteye bir göz atmanızda fayda var.

   Herkese mutlu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder