15 Mart 2013 Cuma

Son Zamanlardaki Favori Rimelim - Golden Lady Boombastic

Cuma gelmiş hoşgelmişşş :) Herkese mutlu haftasonları...

Ne zamandır bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum. Bu ilk rimel yazım olacak. 
Rimel fotosu çekmek ne zormuş yeni anladım. 


Bu benim kurutmadan bitirdiğim 2. rimelim olacak. Çünkü beni gerçekten çok memnun etti. Her gün elimin gittiği tek rimel bu oldu. Sırf bunu bitirmek için yeni aldığım 5 rimelim var onları açamadım. Umarım onlardan da en az bunun kadar memnun kalırım. 

Gelelim özelliklerine;
Fırça yapısı başta beni biraz korkuttu çünkü kısa kıl yapısına sahip fırçalardan çok fazla randıman alamadım bugüne kadar. Genelde tek tek ayırma işleminde başarılı olan bu fırça yapıları hacim verme konusunda biraz zayıf kalıyordu. Ama bu ürün de beni tatmin edecek ölçüde hacim de verdi.



Ürünü fırçaya fazla almadığı için topaklanma sorunu yapmıyor. Yani en azından ben öyle bir sorun yaşamadım, akışkan bir yapısı var yavaş yavaş sürüldüğünde tek tek ayırıp uzatıyor ve hacim veriyor. İsterseniz üstünden bir de tararsanız çok güzel bir görüntü alabilirsiniz.



Rimelden önce...



Tek kat uygulanmış hali de bu..





 Özellikle diplerine verdiği yoğunluğu çok sevdim. En önemlisi de ağırlık yapmaması. 
Ve gün içinde dökülmemesi.


Uygun fiyata başarılı bir ürün.

Fiyatı en son 19 TL idi. (Elazığ'da bir kozmetik mağazasından aldım)

Golden Lady'nin diğer ürünleri ve satış noktaları için tık tık ..

Twitter dan takibi için @goldenladytr

 Facebokk'tan takip için tık tık ..


Tekrar Musmutlu Haftasonları :)





3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu haftasonu bitirmeye calisicam mutlaka. Haftaici de açıklayıp kargolayacagim.

      Sil
  2. rimel çok iyi performans vermiş bence süper gözüküyorsunuz açıkcası, yeni keşfettim bloğunuzu çok sevdim:)


    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil