25 Ocak 2013 Cuma

M.A.C Fluidline Eye-Liner Gel - Feminine Edge

Buaralar krem farlara kafayı takmış durumdayım. Ama çok fazla bir seçenek yok malesef. Yurtdışından da getirtmek zor olduğu için ufak bir araştırmayla Mac'te benzeri amaçla kullanabileceğim 1-2 ürün bulmuştum. Hafif pembe tonlarda doğal duracak sürümü kolay bir ürün arıyordum. Paint potlardan Perky'yi beğenmiştim bir de mac in krem farlarını.. Ama İstanbul'da tek bir yere baktırma şansım vardı o da Taksim Mac... Gelmediğini söylediler. Fakat Zeynep Mua ile sürekli diyaloğumuz olduğu için bana ayaliner olarak piyasa çıkan Feminine Edge rengini önerdi. 
Krem far olarak da kullanılabileceğini renginin de çok güzel olduğunu günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğimi söyleyince kendisine güvendim. İyiki de güvenmişim. Seviyorum kendisini :) Biraz glitter bir yapısı olduğunu söylemişti ama baska bir farla karıştırarak kullanabileceğimi hesaplayarak hemen aldırdım. Ve tam da dedğim gibi oldu. Tek başına biraz pırıltılı ama biraz mat yapıda ten rengi bir farla harika oldu. Hem rengini kaybetmedi hem de glitter yapısında kurtuldu çok doğal durdu. Fİyatı malum Mac "ağırlığında" 50 lira civarıydı...

 






Klasik minik kavanozunda.. Sürekli kullanıldığında çabuk bitebilecek gramajda malesef.. Tabi asıl kullanımı eyeliner olduğu için far olarak kullanıldığında kısa sürede biter... :(


Swatch... Sürümü çok kolay, rahat dağıtılıyor.. Mac 217 ile kullandım... Rengine ba-yıl-dım....


Türkiye'de şu marka ve ürün çeşitliliği olsa artık mümkünse.. Tek elde olan markalara bu kadar para vermek kozmetik severlere artık gerçekten ağır geliyor. Yurtdışında 2-3$ a satılan ürünlere Türkiye'de bu kadar para vermek saçma bir hal aldı.

Mutlu Günler...