25 Ocak 2013 Cuma

Benefit Moon Beam - Aydınlatıcı

Bir Sephora indirim ganimeti daha...
Benefit Moon Beam..
Ne zamandır merak ettiğim bir üründü... Ama o kadar da gerekli değilmiş malesef.. Yani bazı yerlerde anlatıldığı kadar başarılı bulmadım malesef.  Normal fiyatı 68 TL idi %30 indirimle aldım. 40 küsür gibi bir fiyata geldi. Ama çok denemek isteyen olursa bugünlerde Sephora bu ürünleri %50 gibi bir indirimle satmaya başladı alıp denenebilir.




Klasik küçük oje gibi cam şişelerde sağlam bir ambalaja sahip. Düşürüp kırılma ihitimali zayıf.
Şişe baya sağlam.

Aynı oje gibi fırçalı bir ürün, sürümü kolay. Yapısı çok yoğun olmadığından dağıtılması gayet rahat. 


 Açık sarı tonlu. İçinde hafif ışıltılar mevcut. Sürüldükten sonra çok yedirirseniz hiçbişey kalmıyor malesef. Hafif bir aydınlık ve canlılık veriyor ama bana yeterli gelmedi. Ten rengini alıyor hemen bu nedenle de kalıcı değil. Kaş altı için yeterli gelebilir ama elmacık kemikleri üzerinde fazla belli olmuyor. Eğer cilt promleminiz yok (leke, sivilce vb.) ise hafif bir makyaj bazına karıştırılarak tüm yüzünüze güzel bir aydınlık verebilirsiniz ama kapatıcı, bb krem/fondöten vb. ütrünler kullanıyorsanız pek yeterli geleceğini sanmıyorum.


 Belki çekimin başarısız olmasından da kaynaklı ama gerçekten hiç belli olmuyor.


Dediğim gibi çok başarılı bulmadım ama fazla yaymadan kullanırsanız kaşaltı, burun üstüne gibi küçük alanları aydınlatmak için kullanılabilir.


Mutlu Haftasonları...










2 yorum:

  1. bende sarıalttonlu şeyleri seviyorum diye alıyım diyodum hiç gerek yokmuş madem

    YanıtlaSil
  2. merak ettim bir denemek gerek benim blogumada beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil