12 Aralık 2012 Çarşamba

Favori/Sevmediğim Ürünler - Mim

Herkese Merhaba !

Verdiğim uzun aradan sonra söz verdiğim gibi 2. yazımı da hemen beni 2. kez mimleyen Kozmetik Aynası için yazıyorum. Teşekkürler canım benim!!

Konu şahane :)) Favori ürünler ve bir türlü sevemediğim ürünler nelermiş onları inceledim bu sefer.

Favori ürünlerden 3 tanesi sorulmuş. Seçmesi gerçekten çok zor oldu. Baya var aslında ama son zamanlarda nerdeyse hergün bayıla bayıla kullandığım bu 3 tanesini seçtim.




Daha önce de yazdığım gibi tam bir kapatıcı delisiyim. Birara elimdeki kapatıcılarla ilgili bir yazı dizisi hazırlıcam :) Bu kadar çok kapatıcı düşkünü olmamın malesef gerekli sebepleri var. En önemlisi bir türlü yakamdan düşmeyen sivilcelerim ve onların bıraktığı izler. Birara mucize şekilde yok oluyorlar sonra ne olduğunu anlamadan (bugünlerde olduğu gibi) anında hortlayıp beni deli ediyorlar. Ve malesef günden güne morarmaya başlayan gözaltlarım. Bu sebeple gözaltı için ayrı, lekeler ve renk bozuklukları için ayrı türde kapatıcı kullanıyorum ve neredeyse her markayı denemeye çalışıyorum. Kimine bayıldım kimi inanılmaz bir hayal kırıklığı oldu benim için. İşte gözaltım için hergün kullandığım ürünüm bu. Clinique Line Smoothing. Gözaltımda ara ara kuruluk olduğu için kremsi yapıdakiler bende çok ağır duruyor. O sebeple likit ürünler favorim. Bunu ELCA'dan geçen sene 14 TL gibi çok komik bir rakama almıştım 2 ay sonra gidip yedeklemek istediğimde fiyatı 39 TL idi. :( bu sebeple almadım bende elimdeki diğerlerini bitirmek istedim. Yapısı yumuşacık, kolay dağılan ve doğal bir aydınlık verip morluklarımı gizleyen, üzerine transparan bir pudrayla geçildiğinde çizgi çizgi olmayan bir ürün. Kullanmayanlar için şiddetle tavsiye :)

 

Diğer favorim da bugünlerde Garnier in yağlı ciltler için olan BB Kremi. İlk çıkardığı tam bir faciaydı ama buna tek kelimeyle bayıldım. Üstüne pudra bile geçmeden 8-9 saat kadar yağlanmadan bozulmadan cildimde kaldı. Artık fondöten yerine BB kremlere sarmış durumdayım. Fondötenin ağırlığını cilt kaldırmıyor artık malesef. Ayrıca bu ürünü migroslarda bile bulmak mümkün olduğundan tercihimi bundan yana kullanıyorum. Tek sinir olduğum yanı çok sulu olması fazla akışkan elime koyup fırçaya alana kadar bileğime kadar akıyor nerdeyse. Ama yine de buaralar aşk yaşıyoruz kendisiyle :)



Ve "İstanbul Ganimetleri" nin en nadide parçalarından M.A.C Cream Color Base - Hush. Bir diğer aşk yaşadığım ürün de bu. İstinyePark MAC te MSF bakarken yüzümdeki Style allığa uygulayan MUA aklımı çeldi ve hemen kaptım :) Keşke başka bir rengini de deneyip alsaydım. Daha önce neden denememişim bilmiyorum. İster gözkapağı ister aydınlatıcı olarak isterseniz de dudağınıza kullanabileceğiniz bu ürünü en çok Maybelline köpük allıklarından 02 numarası ile kullanmaya bayılıyorum. Küçük duo fibre fırçayla harika ve çok kolay bir uygulaması var. Islak ve canlı duruşuna bayılıyorum. Denememiş olanlar için fırsat bulduğunuz ilk anda gidip deneyin derim.





Gelelim memnun kalmadığım 3 ürüne....

 

Bu ürünü hangi akla hizmetle aldığım konusunda hiçbir fikrim yok. Işıltıyı severim ama sim nedir arkadaş ya. Bana gitmiyor herşeyi denedim yazın kışın yüz dekolte vs vs vs... OL-MA-DI. Sevemedim. Meret bitmiyor da işin kötüsü atmak da istemiyorum. Öylece garibim köşede duruyor.

 


BB krem çılgınlığı esnasında aldığım diğer ürünüm de bu. Ne kapatıcılık ne renk düzenleme. Cilt tonunda problemi olanlar bundan uzak dursun derim. Ha nedir cildin cilllooopp gibidir bir VS kızı modunda baby face durumun vardır eh biraz canlılık katsın dersin tamam al tepe tepe kullan. Benim neyime ... Kısacası bu da OL-MA-DI.



Ahanda size az yukarda bahsettiğim hayal kırıklıklarımdan biri. Sevmek için çok uğraştım. Ne rengi oldu ne gözaltıma uydu ne lekelerimi ten rengimde kapattı. I - IH olmadı. Gözaltımı Bülent Ersoy ablama benzetti. Lekelere kullanınca da pul pul, sedefliymişim gibi gösterdi. O yüzden kullanamıyorum.





Beni mimlediği için sevgili Kozmetik Aynası'na çooook teşekkür ederim.
Kendisinin rengarenk harika yazıları için tık tık :)


Bundan sonraki yazım da bir mim yazısı olacak. O da bloğuma en çok destek veren canım arkadaşım Makyaj Fırçam 'ın günlük bakım rutiniyle ilgili mimi.


Sevgiyle ve Renkli Kalın :)