1 Kasım 2012 Perşembe

Douglas Far Paleti


Merhaba...

Aslında bu ürünü uzun zaman önce almıştım. Paletleri yazmaya başladığımda da sıraya koydum kısmet bugüneymiş.

Tekli farlar yerine herşey birarada olsun diyen biri olarak paletleri daha çok seviyorum. Beğendiğim zaman almadan duramıyorum ama sonra herbiri bir yerde olunca kullanmayı unutuyorum bu yüzden ğaletler benim vazgeçilmezim elimin altında olduğu için sürekli kullanabiliyorum.

Bu ürünü ilk gördüğümde %50 indirimdeydi 14 liraya aldım yanılmıyorsam. Bu ve yeşil olanını aldım. İlk başta çok birşey beklemiyordum tester ı da olmadığı için yapısına bakamamıştım ama denemek istedim. Ve sonuç orta düzeyde de olsa başarılı bence. Tabi kullanımında asıl performansı far bazıyla elde ettim. Yoksa kalıcılık sorunu var biraz. 

Kabı gerçekten sağlam kendinden aynası ve aplikatörleri mevcut.


Gördüğünüz gibi 6 renkten oluşuyor koyu renklerle gölgeleme çok  şık oldu ayrıca fırçanın ucunu fix + ile ıslatıp eyeliner olarak kullandım fena değildi.

 



Renkler ise böyle.
Biraz simli gibi duruyor fakat gözde öyle disko topu görünümü olmuyor. Açık renkleri gündüz baz olarak rahatlıkla kullandım. Hoşuma gitti. Ayrıca koyuların mat olması da bence çok daha iyi olmuş dediğim gibi gözaltı ve gözüstü eyeliner için kullanıma uygun.



Şuan hala Douglasta var mı bilmiyorum ama denemeye değer. Birkaç çeşidi mevcuttu.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder