12 Ağustos 2012 Pazar

Golden Rose Bronzing Terra Powder


Bu aralar yazılarım biraz gecikiyor malesef.. Ev yerleştirme telaşı bir yandan da benim minnak ile uğraşırken yazmak istediklerim birikiyor...

Bu yaz malesef tayin taşınma bir de yeni bebiş dolayısıyla tatili 1 sene kadar erteledik bir de üstüne beni cilt, doğum lekelerini  doğum sonrasına çıkarmaya karar verdiği için bronzlaşmak hayal oldu :(
Bu nedenle şöyle ufak tefek hilelere başvurayım diye bronzlaştırıcı almayı düşünüyordum. Gratis indiriminde tüm standları gezerken Golden Rose'da da indirimi gördüm. Ve birkaç ürünle birlikte bunu aldım. Ne yalan söyliyeyim performansınnın çok iyi olacağını düşünmüyordum ilk olarak fiyatı beni cezbetmişti (%50 indirimdeydi 8-9 lira civarındaydı). Daha sonra bileğimde denediğimde yumuşacık ve simli olmayan yapısı hoşuma gitti. SPF 15 olması da güzel bir özelliği bence. Bronzer olmasa bile hafif sürerek allık olarak kullanabileceğimi düşündüm.


Ürün ambalaj açısından çok da sağlam değil.
Düşürdüğünüz anda kapak bir yana pudra bir yana gider dikkat etmek lazım.


Bir de maşşaalllaaahh bol bol paraben kullanmışlar ellerini korkak alıştırmamışlar :) Sürekli kullanmayacağım için çok da dert etmedim. Hergün kullanmayacağım için önemsemedim açıkçası. Yanlız gramaj açısından süper uzun süre kullanılır cinsten. Tozutma olayı fazla yok az miktarı bile güzelce yayıldığında güzel bir görünüm veriyor.


Rengi yoğun sürmedim ki hafif kullanımda nasıl bir görüntü verdiğini göstermek için. Ben çok açık tenli değilim. (M.A.C.te nc 15-20 arası bir rengim var) Az bir kullanımı bile yeterli geldi. Simli olmamasını beğendim.


Ucuz bir bronzer arıyorsanız ve sürekli kullanmayacaksanız yeterli gelebilecek bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder