6 Ağustos 2012 Pazartesi

Douglas Casuelle Lipshimmer

Son zamanlarda bir takma kirpik merakım başladı ki sormayın. Kirpiklerim uzun olmasına rağmen videolarda izlediğim etkiyi görünce ben de denemeye karar verdim. Nerden alırım adam gibi birşey derken Douglas mağazsına daldım. Birkaç ürün baktıktan sonra kasada ödeme yaparken bir gloss canavarı olarak bu ürünü gördüm.
 Son zamanlarda renkliden çok sade bir gloss arıyordum ve bunu aldım.


İlk incelememde sadece yanındaki aynayı gördüm. Dışarda sürmek istediğim zaman özellikle aynaya ihtiyaç duyuyordum bununla bir de ayna taşımama gerek kalmaz diye düşündüm.


Asıl şaşkınlığı eve gelince yaşadım. Ürünü denemek için açtığımda bir de baktım ki kapağında iki minik led beyaz ışık çıktı. Fırçasını kullanmaya başladığınızda aynada direkt dudaklarınıza ışık vuruyor. Çok küçük fakat harika bir ayrıntı ! Öyle ruj tazelemek için illaki ayna aramaya ışık bulmaya gerek kalmadı. Alelacele sürülen glosslar da malum yağlı birşey yemişsin hissi uyandırıyor kimi zaman. O yüzden bu ayrıntılar işimizi kolaylaştıracak türden.


Yapısına gelince biraz yapışkan özelliği var kabul.
Ama dudakta belli bir süre kaldıktan sonra dudağınızda hafif bir parlaklık kalmaya ve doğal ama çok hoş bir görünüm devam ediyor. Tam aradığım gibi sür çık tarzında bir ürün. İçinde hafif ışıltılar olan uçuk pembe bir renge sahip.


Fiyatı 9.90'dı. Bir de kahverengiye yakın bir rengi vardı.
 Bu kadar uygun bir fiyatı varken denemeye değer diye düşünüyorum.

Mutlu Haftalar !!


2 yorum:

  1. casuelle ürünleri türkiyede satılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markayi ilk bu urunle gordum acikcasi. Baska urunleri de var mi bilmiyorum.

      Sil